رفتن به محتوای اصلی
021-38968 contact [ @ ] sadr-net.ir

اگر می‌خواهید در کسب و کار خود پیشرفت کنید، لازم است به فکر راه اندازی شبکه در جهت رونق شغل خود باشید تا از مزایای آن بهره مند شوید. بدون شک هرکسی قادر به نصب یک شبکه‌ی موفق نیست، بنابراین کار را باید به کاردان بسپارید. خدمات یک شرکت باتجربه در حوزه نصب و راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری می‌تواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

شرکت فنی مهندسی صدر مفتخر است با داشتن بهترین متخصصان شبکه‌های کامپیوتری در همه‌ی حوزه‌ها مانند امنیت شبکه، مانیتورینگ شبکه و… بهترین و کامل‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. شرکت فنی مهندسی صدر با تجربه‌ای 10 ساله در زمینه نصب و راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری و رایانه‌ای با دارا بودن تیمی متشکل از کارشناسان و متخصصین شبکه‌های اکتیو و پیسو آماده خدمت رسانی به سازمان‌ها، ‌نهادها و شرکت‌های بزرگ و کوچک می‌باشد.

شما می‌توانید با دریافت یک جلسه مشاوره و شرح دقیق نیازمندی‌هایتان درخصوص چگونگی پیشبرد امورات شبکه و تعرفه‌های مربوط به آن، اطلاعات کاملی کسب کنید. برای دریافت مشاوره می‌توانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری با ما در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌ی غیرحضوری می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۳۲۰۰۱ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نکته‌ای که متخصصان شرکت مهندسی صدر در طراحی شبکه خیلی به آن اهمیت می‌دهند این است که امکان تغییر آن در آینده وجود داشته باشد و یک شبکه‌ی منعطف بسازند. بنابراین در صورتی که طراحی توسط کارشناسان شرکت مهندسی صدر انجام شود، جای نگرانی نیست. چرا که احتمال هرگونه تغییر احتمالی در آینده، اعم از جا به جایی یا کوچکتر و بزرگتر شدن سازمان، در طراحی در نظر گرفته می‌شود.

خبر خوب این است که در صورتی که قبلا از خدمات مجموعه دیگری استفاده کرده‌اید و حال قصد ایجاد تغییرات جزئی یا کلی در ساختار شبکه را دارید، باز هم می‌توانید از تخصص ما در این مورد استفاده کنید. شرکت مهندسی صدر با داشتن سابقه‌ای درخشان در حوزه بررسی و ارتقاء زیرساخت‌های شبکه، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در این حوزه است. کافی است از طریق شماره تماسی که برایتان قرار داده‌ایم با کارشناسان ما تماس گرفته و تغییراتی که به آن نیاز دارید را اعلام کنید. حتما متخصصین ما راه حلی با هزینه کم اما کارآمد، برای رفع نیاز شما پیشنهاد خواهند کرد.

کارشناسان فروش و فنی شرکت فنی مهندسی صدر آماده هستند که با ارائه مشاوره و انجام بازدید،‌ اطلاعات مناسب و مورد نیاز شما را در رابطه با چگونگی انجام، تجهیزات مورد نیاز و تعرفه و هزینه‌های تجهیزات و اجرت خدمات نصب و راه اندازی شبکه در اختیار شما بگذارند و شما را در داشتن یک شبکه‌ی جامع و کاربردی در زمینه‌های مختلف همراهی کنند. کلیه خدمات راه اندازی و پیاده سازی شبکه تا پشتیبانی و نگهداری شبکه در مجموعه مهندسی صدر انجام می‌شود.

در دنیای مدرن امروزی بسیاری از شرکت‌های بهره ور به جای صرفه جویی و پافشاری در بکارگیری نیروهای داخلی خود، ترجیح می‌دهند برای انجام امورات فنی شبکه و انفورماتیک شرکت، کار را به شرکت‌ها یا گروه‌های متخصص بسپارند. اغلب این شرکت‌ها برای یافتن یک شرکت خدمات دهنده حرفه‌ای و قابل اعتماد در این زمینه، حساسیت بالایی نشان می‌دهند به طوری که شرکت خدمات دهنده باید بهترین و سریع‌ترین خدمات را به ویژه در هنگام بروز مشکل و خرابی در شبکه و سیستم کامپیوتری شرکت و کارفرما، ارائه دهد. نصب و راه اندازی شبکه و اعمال خدمات درست و به جا، امروزه به دغدغه و چالشی برای مدیران شرکت‌ها تبدیل شده تا بتوانند با در اختیار گرفتن یک شرکت خدمات دهنده، سرویس‌های پشتیبانی از شبکه و برون سپاری واحد انفورماتیک شرکت خود را انجام دهند. آنها بیشتر در جستجوی شرکتی هستند که علاوه بر صرفه جویی در هزینه، استفاده کمتر و بهینه‌تری از فضای فیزیکی سازمان داشته باشند و از تخصص و دانش اجرایی پشتیبانان شبکه در حوزه مشاوره، اجرا و نگهداری تمامی سرویس‌های نرم افزاری و سخت افزاری شبکه خود، چه در سطح سرور و چه در سطح کاربران بهره مند شوند.

سوالی که ممکن است ذهن اکثر شما را درگیر کرده باشد این است که، آیا مجموعه‌ی ما هم به ایجاد یک شبکه‌ی کامپیوتری نیاز خواهد داشت؟ اصلا چه شرکت‌هایی نیاز به نصب و راه اندازی شبکه در مجموعه‌ی خود دارند؟

در حالت کلی، هدف از راه انداز و اجرای شبکه، فراهم نمودن بستری برای برقراری ارتباطی کاملا یکپارچه با امنیت بالا است. این ارتباط میتواند بین بخش‌های مختلف یک مجموعه، کارمندان آن مجموعه و دستگاه‌ها و تجهیزاتی که در یک شرکت بکار رفته صورت گیرد. در نتیجه، اگر طراحی شبکه به درستی انجام شده و اجرای آن هم توسط افراد باتجربه و متخصص اعمال شود، شما می‌توانید از ارتباطی با هزینه کمتر و سرعت بیشتر به منظور ارسال و دریافت داده‌های صوتی تصویری از طریق روشهای مختلف بهره مند شوید و مانند یک سیستم وایرلس عمل کنید.

بنابراین نصب و اجرای شبکه‌های کامپیوتری بیشتر به مجموعه‌هایی توصیه میشود که خواهان برقراری ارتباطی یکپارچه بین بخش‌های مختلف مجموعه هستند. چرا که تنها با یک بار پرداخت هزینه خدمات شبکه، از پرداخت هزینه کلان ارتباطات در دراز مدت معاف میشوند!

4/5 - (4 امتیاز)
برگشت به بالا