رفتن به محتوای اصلی
021-38968 contact [ @ ] sadr-net.ir
خدمات مشاوره شبکه

شرکت مهندسی صدر ، با ارائه بهترین خدمات شبکه همواره تلاش کرده است که در زمینه راه اندازی، نگهداری و پشتیبانی شبکه با استفاده از باکیفیت‌ترین تجهیزات شبکه به مشتریان خود خدمت رسانی کند و خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار ویژه‌ای را به آنان ارائه دهد.

خدمات مشاوره شبکه
خدمات مشاوره شبکه

خدمات مشاوره شبکه

یکی از مهمترین فعالیت‌ های شرکت مهندسی صدر، ارائه خدمات مشاوره شبکه و راهکارهای جامع در زمینه پسیو شبکه، اکتیو شبکه، مشاوره نصب و راه‌اندازی شبکه، خدمات مشاوره و راهکارهای سازمانی به تمامی کسب و کارها در راستای تغییرات ساختاری شبکه است. تخصص و دانش شبکه ما یکی از بهترین‌ها در صنعت خود می باشد. یک مشاوره شبکه به شما کمک می‌کند سیستم شبکه شما کارآمدترین حالت ممکن را داشته باشد،

بنابراین شما می‌توانید با استفاده از مزایای مشاوره شبکه قبل از اجرای پروژه هنگام نصب و راه‌اندازی شبکه‌ در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید، و تمرکز خود را بر روی ارائه محصولات یا ارائه خدمات به مشتریان خود بگذارید، و همچنین  پیاده‌سازی یک شبکه مطابق با استانداردها موجب افزایش رشد کسب و کار شما خواهد شد.

خدمات مشاوره شبکه و مشاوران صدر

شرکت مهندسی صدر از سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه خدمات انفورماتیک در حوزه فناوری اطلاعات به شکل تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده است. در همین راستا سعی داریم خدماتی مطابق با استانداردهای روز دنیا ارائه دهیم. شرکت صدر مفتخر است با دارا بودن تیم متخصصین زبده مشاوره و خدمات ارزشمندی را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

مشاوران شبکه صدر، با ایجاد راهکارهای کاملاً تخصصی و بهینه‌ در زمینه خدمات مشاوره شبکه بصورت تلفنی و حضوری به مشتریان  خود خدمات ارائه می‌دهند تا آن‌ها در کوتاهترین زمان ممکن به اهداف خود در بخش فناوری دست یابند. تیم‌های مختلف از قبیل مشاوره خدمات شبکه‌، طراحان شبکه، پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، متخصصان امنیت و نصابان دوربین مداربسته،متخصصان سیستم تلفنی ویپ و… در کنار یکدیگر جمع شده‌اند تا با کمترین هزینه و بالاترین سطح کیفیت آماده ارائه خدمات شبکه به شما عزیزان باشند.

خدمات مشاوره شبکه

خدمات مشاوره شبکه به چه صورت است؟

اگر در مورد خدمات شبکه های کامپیوتری سوالی دارید، یا اگر مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خدمات مشاوره شبکه های کامپیوتری خود داشته باشید ، دریغ نکنید که  باما در تماس باشید ، ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

تعرفه خدمات مشاوره شبکه 

فاکتورهای بسیاری بر روی خدمات مشاوره شبکه تاثیر دارند. بطور مثال  به میزان گستردگی شبکه شما و همچنین نیاز به چه نوع مشاوره شبکه‌ای داشته باشید تعرفه خدمات مشاوره شبکه متفاوت خواهد بود.درکل می توان گفت که بهای خدمات شبکه به عواملی مختلفی از قبیل موارد زیر وابسته است:

  • میزان خدمات مشاوره تخصصی شبکه
  • مدت زمان مورد نیاز مشاوره شبکه
  • میزان تخصص مشاور شبکه
  • میزان بزرگی شبکه اجرا شده
  • مشاوره، طراحی و راهکارهای شبکه
قیمت ما رقابتی است و هزینه آن کمتر از استخدام یک کارمند تمام وقت است

با برون سپاری خدمات کامپیوتری و شبکه خود به ما می‌توانید در مخارج، حقوق و مزایای استخدام دائم کارمند متخصص میلیون‌ها تومان صرفه‌جویی کنید و همچنان نیازهای پشتیبانی کامپیوتری خود را به صورت آنی برطرف کنید. قیمت گذاری مناسب و رقابتی در کنار ارائه خدمات با کیفیت ، یکی از ویژگی‌های متمایز ما در زمینه خدمات شبکه می‌باشد. در نظر گرفتن منافع مالی و معنوی شرکت‌ها و رعایت انصاف جزء اصلی خدمات شبکه شرکت مهندسی صدر است.

Moshavereh Shabake
سوالات متداول

سوالات متداول

در این بخش می توانید سوالات متداولی که توسط مشتریان و مخاطبان پرسیده می شود را مشاهده نمائید. مشاهده این پرسش و پاسخ ها موجب پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهد شد. پیشنهاد می کنیم همه این سوال و جواب را مطالعه فرمائید.

صدر یکی از بروزترین وقدیمی ترین شرکت ها در حوزه شبکه است و با خیال راحت می توانید کار های خود را به ما بسپارید.

برای راهنمایی و مشاوره می توانید با شماره تماس ۰۲۱۳۶۹۱۱۳۳۹ در ارتباط باشید.

شما علاوه بر این که می توانید باشماره تماس ۰۲۱۳۶۹۱۱۳۳۹ ارتباط برقرار کنید از طریق صفحات اجتماعی ما در اینستاگرام، لینکدین و  واتس اپ با همکاران ما در تماس باشید.

5/5 - (3 امتیاز)
برگشت به بالا