رفتن به محتوای اصلی
021-38968 contact [ @ ] sadr-net.ir
پشتیبانی شبکه
نرم افزار شبکه
خدمات پشتیبانی شبکه نرم افزار شبکه مربوط به خدمات اکتیو شبکه می باشد.

خدمات پشتیبانی شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه رشد و نفوذ سریع فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف کسب و کار موجب شده که شرکت‌ها و سازمان‌ها برای حفظ و نگهداری سیستم‌های کامپیوتری و تجهیزات شبکه خود با مشکلات و دغدغه ‌های گوناگون بسیاری مواجه شوند.

از آنجایی که به طور معمول خودشان توانایی و دانش لازم برای حل مشکلات به وجود آمده را نداشته و ازطرفی دیگر بودجه ی کافی برای استخدام نیروی متخصص و ماهر را ندارند نیاز به شرکتی دارند که خدمات پشتیبانی شبکه را با هزینه ای معقول و به صرفه برایشان انجام دهد. خدمات پشتیبانی شبکه به طور کلی به 2 دسته ی نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شود که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

خدمات پشتیبانی سخت افزار شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه سخت افزار شبکه مربوط به خدمات پسیو شبکه است. این خدمات شامل موارد زیر است:

  1. پشتیبانی و نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری حوزه ی شبکه
  2. نصب و ارتقاء تجهیزات سخت افزاری
  3. عیب یابی و رفع خرابی تجهیزات
  4. عیب یابی و رفع خرابی زیرساخت شبکه

خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه نرم افزار شبکه مربوط به خدمات اکتیو شبکه می باشد. این خدمات شامل موارد زیر است:

  1. نگهداری از نرم افزارها و پشتیبان گیری از اطلاعات مهم
  2. نصب و آپدیت ویندوز سرور
  3. رفع ایرادات احتمالی نرم افزارها
  4. نصب و ارتقاء نرم افزارهای شبکه
  5. نظارت بر امنیت سیستم ها
  6. پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات شبکه های کامپوتری

نکته‌ای که متخصصان شرکت مهندسی صدر در طراحی شبکه خیلی به آن اهمیت می‌دهند این است که امکان تغییر آن در آینده وجود داشته باشد و یک شبکه‌ی منعطف بسازند. بنابراین در صورتی که طراحی توسط کارشناسان شرکت مهندسی صدر انجام شود، جای نگرانی نیست. چرا که احتمال هرگونه تغییر احتمالی در آینده، اعم از جا به جایی یا کوچکتر و بزرگتر شدن سازمان، در طراحی در نظر گرفته می‌شود.

چرا خدمات پشتیبانی شبکه مهم است؟

امروزه خدمات پشتیبانی شبکه برای شرکت ها و سازمان ها بسیار حائز اهمیت می باشد و دلیل این امر هم آن است که تنها 1 ساعت قطعی و یا کندی شبکه و کار نکردن سرورها منجر به مختل شدن فعالیت ها در آن ساعت خواهد شد.

هیچ یک از صاحبان کسب و کار تمایلی ندارد که کارکنانش، به دلیل قطع شدن اینترنت یا مشکلات فنی در قسمت فناوری اطلاعات و یا شبکه زمان طولانی از وقت خود را به کارهای دیگر اختصاص دهد. هدر دادن زمان و بیکاری یکی از علت های کاهش رشد و سود آوری می باشد که حیات سازمان را به خطر می اندازد. به همین علت دغدغه ی اصلی تمامی شرکت ها این است که اتصال به شبکه دچار اختلال و مشکل نشده تا آسیبی متوجه کسب و کارشان نشود.

خبر خوب این است که در صورتی که قبلا از خدمات مجموعه دیگری استفاده کرده‌اید و حال قصد ایجاد تغییرات جزئی یا کلی در ساختار شبکه را دارید، باز هم می‌توانید از تخصص ما در این مورد استفاده کنید. شرکت مهندسی صدر با داشتن سابقه‌ای درخشان در حوزه بررسی و ارتقاء زیرساخت‌های شبکه، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در این حوزه است. کافی است از طریق شماره تماسی که برایتان قرار داده‌ایم با کارشناسان ما تماس گرفته و تغییراتی که به آن نیاز دارید را اعلام کنید. حتما متخصصین ما راه حلی با هزینه کم اما کارآمد، برای رفع نیاز شما پیشنهاد خواهند کرد.

خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه
مشکلات فنی در قسمت فناوری اطلاعات و یا شبکه

مزایای برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه

4.همکاری کردن با شرکت هایی که خدمات پشتیبانی شبکه را ارائه می دهند این امکان را به شما می دهد که همواره به یک تیم بزرگ از متخصصان حرفه ای و کاربلد دسترسی داشته باشید.

5.از زمان وجود رایانه ها، امنیت شبکه بسیار مهم بوده است. طبیعتا یک تیم متخصص بهتر از یک نفر می ‌تواند امنیت شبکه و اطلاعاتتان را تضمین کند.

3.با برون‌ سپاری خدمات پشتیبانی شبکه بین شما به عنوان کارفرما و شرکت قراردادهای پشتیبانی بلند مدت و یا کوتاه‌ مدت بسته می شود. در واقع به موجب قرارداد شما از شرکت پیمانکار پشتیبانی شبکه تضمین می ‌گیرید که کارش را به درستی انجام دهد و خیالتان از بابت این موضوع راحت است.

1.یکی از مزیت های مهم برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه این است که شما بر روی کسب و کار خود متمرکز خواهید شد و به هیج عنوان دغدغه ای در خصوص مسائل مربوط به شبکه و سرویس های آن نخوهید داشت.

2.هزینه برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه در مقایسه با استخدام فرد متخصص در شرکت برای حل مشکلات شبکه ای به مراتب کمتر است.

5/5 - (4 امتیاز)
برگشت به بالا