رفتن به محتوای اصلی
021-38968 contact [ @ ] sadr-net.ir
پشتیبانی و تعمیرات دوربین مداربسته
دوربین مداربسته

پشتیبانی و تعمیرات دوربین مداربسته

امروزه استفاده از دوربین مداربسته (CCTV and Surveillance) در شرکت‌ها و اداره‌ها بسیار حائز اهمیت است زیرا حفظ امنیت و مشاهدهٔ تمامی زوایای محل کار به یکی از نیازهای روزمره و اساسی صاحبان کسب و کار تبدیل شده است. علاوه بر امنیت، دوربین‌های مداربسته امکان بالا بردن کیفیت خدمات و نظارت و کنترل بر نحوه عملکرد پرسنل و بالابردن بازدهی و راندمان کاری و همچنین ارائه خدمات بهتر به پرسنل را فراهم می‌کنند.

واز آنجا که صاحبان کسب وکارهای بزرگ امکان نظارت مستقیم، و حضوری بر وضعیت داخلی مجموعه تحت کنترل خود را نداشته و همین امر موجب وقوع حوادث نامطلوب و نارضایتی های داخلی می‌گردد. همان‌طور که می‌دانید قطعاً نصب یک دوربین مداربسته نمی‌تواند یک روش صد در صد قطعی برای جلوگیری از وقوع جرم و یا هر اتفاق دیگری در محل کار باشد اما به هر حال تأثیرات مثبت بسیار زیادی در کاهش اقدامات ناپسند دارد.

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته
نصب دوربین مداربسته

خدمات نصب دوربین مداربسته

همانطور که در پست قبلی مربوط به خدمات نصب وراه اندازی دوربین مداربسته خدمت شما عزیزان گفته شد، شرکت فنی مهندسی صدر قبل از هر گونه فعالیت و یا ارائه قیمت خاصی جهت نصب دوربین های مداربسته، کارشناسان خود را به محل مورد نظر اعزام کرده و همه جوانب و شرایط را مورد بررسی قرار خواهند داد.

و سپس با توجه به نیاز مشتری و شرایط موجود بهترین پکیج دوربین مداربسته را به آن‌ها پیشنهاد خواهند داد. سپس بعد از تحلیل و بررسی  یک استراتژی بسیار مناسب برای مشتری ارائه می‌شود تا بتواند همه نقاط حساس و مهم را تحت پوشش سیستم نظارتی دوربین مداربسته قرار دهد. در مرحله سوم نصب و راه اندازی دوربین مداربسته و دستگاه‌های امنیتی آغاز می‌شود.

شرکت مهندسی صدر سعی می‌کند از معتبرترین و بهترین تجهیزات برای این کار استفاده کند.

در مرحله چهارم و قبل از اجرای نصب و سایر تجهیزات آن یک گزارش فنی با مستندات به مشتری ارائه می‌شود و بعد از اینکه مشتری تایید کرد، عملیات راه اندازی شروع می‌شود. به این ترتیب کارشناسان نصب دوربین مداربسته شرکت مهندسی صدر بدون تایید و رضایت کارفرما اقدامی نمی‌کنند.

و در آخر طی  دوره‌های منظم رضایت مشتری از خدمات دوربین مداربسته و کیفیت آن بررسی می‌شود و برای ما ثبت می‌شود که این رضایت نامه‌ها باعث افتخار شرکت مهندسی صدر می‌باشد.

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته
پروژه نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته کارخانه مهربان الیاف گرمسار

پشتیبانی دوربین مداربسته

یکی از اهداف اصلی شرکت صدر در واحد پشتیبانی و تعمیرات دوربین مداربسته، سرعت و دقت بالا در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته است. پس از راه اندازی تا مدتی دوربین ها طی دوره های زمانی خاص بصورت غیر حضوری چک می شوند تا از صحت عملکرد آن ها اطمینان حاصل کنیم. همچنین در صورت درخواست شما عزیزان کارشناسان ما در محل حاضرشده و به صورت حضوری خدمات پشتیبانی را ارائه می‌دهند. کارشناسان متخصص دوربین مداربسته شرکت صدر همواره پاسخگوی مشکلات و نیازهای مشتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

شرکت مهندسی صدر ارائه دهنده خدمات دوربین مداربسته در سراسر کشور و وارد کننده انواع دوربین مداربسته تحت شبکه و دوربین مداربسته آنالوگ از بهترین برندهای معتبر روز دنیا است و تجربه مشاوره، طراحی و نصب و راه اندازی دوربین مداربسته درتمامی شرکت‌‌های بزرگ و کوچک، کارخانجات، بانک‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز نظامی، نیروی انتظامی و … را دارد.

خدمات تعمیرات دوربین مداربسته

یک سیستم مداربسته از اجزای مختلفی تشکیل شده است و هر یک از این قسمت ها می تواند دچار مشکل شوند. در ادامه به  برخی از مهمترین مشکلات تعمیرات دوربین مداربسته اشاره می شود.

  • دوربین مداربسته نمی چرخد.
  • نویز دوربین مداربسته در تصاویر آن
  • هنگ کردن دستگاه DVR مدتی پس از کار کردن
  • عدم ذخیره شدن تنظیمات منو در دستگاه دی وی آر
  • عدم شناسایی هارد توسط دستگاه DVR
  • عدم تنظیم شدن تقویم و ساعت در دستگاه دی وی آر
  • با متصل کردن یک سخت افزار به پورت یو اس بی ، دستگاه دی وی آر هیچ عکس العملی نشان نمی دهد.
  • تصویر دوربین برفکی است.
  • بزرگ نمایی و زوم دوربین مداربسته درست کار نمی کند.
  • دوربین روشن نمی شود.
  • دوربین، صدا را پخش نمی کند.
  • میزان نور دوربین مداربسته خیلی کم و یا خیلی زیاد است.
  • تصویری منتقل نمی‌شود
  • تصاویر ضبط نمی‌شوند(تعمیرات دوربین مداربسته)
  • سیگنال وای فای پایین است

از رایج ترین مشکلات پس از نصب دوربین مداربسته این است که تمام تجهیزات روشن هستند، اما دوربین تصویر ندارد.برای تعمیرات دوربین مداربسته:

در ابتدا برای رفع این مشکل  باید اطمنیان حاصل کنیم که سیستم به برق متصل است. سپس فیش ها و کابل ها را کنترل کنید و پس از بررسی کابل های اصلی سیم های داخلی دوربین مداربسته را کنترل کنید.

به طور کلی تمام مشکلاتی که برای تعمیرات دوربین مداربسته به وجود می آید، مربوط به نحوه اتصال سیم ها، لامپ مادون قرمز، سنسورها، و دستگاه ضبط تصاویر است. تعمیر دوربین مداربسته باید توسط کارشناسان ماهر انجام شود.

در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته شما می توانید از طریق پل های ارتباطی با ما تماس برقرار کنید.

5/5 - (4 امتیاز)
برگشت به بالا