رفتن به محتوای اصلی
021-38968 contact [ @ ] sadr-net.ir
نحوه نصب و راه‌اندازی نرم افزار IVMS-4200 هایک ویژن

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار iVMS-4200

نرم‌افزار iVMS-4200 هایک ویژن نرم‌افزاری است که به کمک آن می‌توانید به تجهیزات سیستم نظارت تصویری هایک ویژن متصل شده و عملیاتی از قبیل مانیتورینگ دوربین مدار بسته، دسترسی به آرشیو تصاویر ضبط شده، دسترسی به تنظیمات دستگاه، مدیریت آلارم‌ها و مانیتورینگ آن‌ها را انجام دهید. این نرم‌افزار به صورت رایگان از وب‌سایت هایک ویژن قابل دانلود می‌باشد و محدودیت زمانی و هزینه‌ای برای نرم افزار وجود ندارد. همچنین می‌توانید آخرین نسخه این نرم‌افزار را از سایت شرکت مهندسی صدر دانلود کنید. لینک دانلود iVMS-4200

یکی از خدمات شرکت هایک سنتر ارائه نرم‌افزارهای کاربردی برای مشاهده و مدیریت بهتر تصاویر است. یکی از این نرم‌افزارهای کاربردی iVMS-4200 است. به کمک این نرم‌افزار قادر خواهید بود تا تصاویر را از طریق شبکه داخلی یا شبکه جهانی اینترنت در جایی غیر از دستگاه ضبط (مانند کامپیوتر) مشاهده و مدیریت کنید. این نرم‌افزار به ویژه برای مدیریت تصاویر از راه دور بسیار کاربردی است. نرم افزار iVMS-4200 برای انواع سیستم عامل‌های ویندوز و مک موجود است.

امکانات برنامه iVMS-4200

با توجه به قابلیت‌های بالا و انعطاف پذیری و سادگی این نرم‌افزار، امکان استفاده از آن برای پروژه‌های بزرگ و کوچک به سادگی وجود خواهد داشت. نرم افزار iVMS4200 امکانات زیر را برای شما فراهم می‌کند:

  • نمایش تصاویر زنده
  • ضبط تصاویر دوربین
  • جستجو از راه دور
  • بازپخش تصاویر از راه دور
  • بک آپ گرفتن تصاویر ضبط شده در غالب فایل
  • دریافت و مدیریت آلارم‌های مدار بسته
  • و…

دانلود و نصب iVMS-4200

ابتدا برای دانلود به صفحه دانلود نرم افزار iVMS-4200 هایک ویژن رفته و آن را دانلود و نصب کنید.

دانلود نرم‌افزار iVMS-4200 از سایت شرکت مهندسی صدر
دانلود نرم‌افزار iVMS-4200 از سایت شرکت مهندسی صدر

پس از نصب نرم‌افزار بر روی آیکون آن کلیک کرده و مشاهده می‌کنید که صفحه زیر ظاهر می‌گردد. در این قسمت شما باید یک نام کاربردی و پسورد برای ادمین این نرم‌افزار انتخاب کنید. نکته مهم این است که این نام کاربری و پسورد هیچ ارتباطی به نام کاربری و پسورد دستگاه DVR یا NVR شما ندارد. پس می‌توانید هر نام کاربری و پسوردی را برای خودتان انتخاب کنید. سپس بر روی Log In کلیک کنید.

وارد کردن نام کاربری و پسورد ادمین نرم‌افزار iVMS-4200
وارد کردن نام کاربری و پسورد ادمین نرم‌افزار iVMS-4200

افزودن دستگاه NVR یا DVR به iVMS-4200

بعد از باز کردن نرم‌افزار با صفحه زیر رو به رو می‌شوید، سپس گزینه Device Management را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه Device Management جهت افزودن دستگاه
انتخاب گزینه Device Management جهت افزودن دستگاه

در صفحه باز شده می‌توانید دستگاه خود را به این نرم‌افزار جهت مانیتورینگ معرفی کنید. گزینه Device Management شامل دو تب Device و Group می‌باشد. که در قسمت Device می‌توانید دستگاه‌های خود را اضافه کنید.

گزینه‌های موجود در بخش Device Management
گزینه‌های موجود در بخش Device Management

در این قسمت بر روی گزینه Add کلیک کرده و قسمت‌های مشخص شده را همانند شکل پر کنید. سپس گزینه Add را بزنید.

وارد کردن اطلاعات دستگاه و افزودن آن
وارد کردن اطلاعات دستگاه و افزودن آن

در صورت نهایی شدن و تایید رمز عبور و نام کاربری، شماره سریال دوربین یا دستگاه اضافه شده به لیست در قسمت مربوطه که نشان داده شده به نمایش در می‌آید. مشاهده می‌کنید که دستگاه به درستی افزوده شده و وضعیت آن Online است. حال با رفتن به بخش پخش زنده یا Live View می‌توانید با انتخاب دوربین یا دستگاه اضافه شده، تصویر دریافتی در لحظه دوربین را تماشا کنید.

افزودن موفق دستگاه به نرم افزار iVMS-4200
افزودن موفق دستگاه به نرم‌افزار iVMS-4200

یکی دیگر از بخش‌های با اهمیت در قسمت Device Management، بخش Remote Configuration است. با استفاده از این گزینه می‌توانید به تنظیمات دستگاه افزوده شده در داخل نرم‌افزار دسترسی پیدا کنید. و در صورت نیاز آن را تغییر دهید. برای مثال می‌توانید User جدید تعریف کنید و یا … به این ترتیب می‌توانید بدون آنکه به طور مستقیم از طریق دستگاه و یا تحت وب به دستگاه DVR یا NVR دسترسی داشته باشید تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.

تنظیم از راه دور دستگاه DVR یا NVR
تنظیم از راه دور دستگاه DVR یا NVR
5/5 - (5 امتیاز)

صدر بازرگان

شرکت مهندسی صدر (صدر بازرگان)، با ارائه بهترین خدمات شبکه، سیستم‌های نظارتی، سیستم تلفنی ویپ و اینترنت همواره تلاش کرده است که در زمینه راه اندازی، نگهداری و پشتیبانی با استفاده از باکیفیت‌ترین تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا به مشتریان خود خدمت رسانی کند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا