رفتن به محتوای اصلی
021-38968 contact [ @ ] sadr-net.ir
خدمات اکتیو شبکه
اکتیو شبکه

خدمات اکتیو شبکه

امروزه خدمات شبکه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و علت این امر هم استفاده ی روزافزون از اینترنت و شبکه های کامپیوتری در سازمان ها موسسات و ادارات مختلف است. بدون شک برقراری ارتباط بین شعب و دفاتر یک سازمان به منظور استفاده مشترک از منابع سازمان و تبادل امن اطلاعات در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه موجب افزایش کارایی و بهره‌ وری منابع انسانی می ‌شود.  خدمات شبکه به دو دسته ی خدمات پسیو شبکه و خدمات اکتیو شبکه تقسیم می شوند. ما در این مطلب قصد داریم در خصوص خدمات اکتیو شبکه صحبت نماییم:

اکتیو شبکه چیست?

خدمات اکتیو شبکه،اکتیو (Active) در لغت به معنی فعال می باشد. خدماتی که برای پیاده سازی یک شبکه به آن نیاز خواهیم داشت و بعد از خدمات پسیو شبکه صورت می گیرد. خدماتی مانند پیکربندی تجهیزات شبکه و فعالیت های نرم افزاری شبکه و مواردی از این قبیل گفته می شود. خدماتی که روی نرم افزارهای فعال و قطعات انجام می شود خدمات اکتیو شبکه را تشکیل می دهد.

شرکت مهندسی صدر یکی از ارائه دهندگان خدمات اکتیو شبکه توانسته است در خدمات فنی این حوزه مانند:

اجرای پسیو شبکه، خدمات ویپ، طراحی دیتاسنتر فعالیت داشته باشد.

خدمات اکتیو شبکه شامل موارد زیر می‌باشد:

  • انجام تنظیمات و پیکربندی جهت کنترل و مدیریت یکپارچه سیستم‌ها، اکانت‌ها، فایل‌ها و …
  • نصب و پیکربندی فایروال
  • ارائه خدمات ویپ
کانفینگ شبکه
  • نصب و راه‌ اندازی نرم‌افزاری‌های تحت شبکه مانند: آنتی ویروس ها
  • انجام خدمات شبکه‌های وایرلس
  • نصب و راه‌ اندازی سرویس‌های ایمیل
  • بک آپ گیری از سرور
  • نصب سیستم عامل‌های کلاینت و سرور و تنظیمات آن مانند: Windows Server 2016 ,2012 ,2008 ،Linux و …
  • نصب و راه‌ اندازی سرویس‌های تحت شبکه مانند: DHCP ،DNS و…
  • راه اندازی مدیریت اینترنت، یوزرها و مدیریت پهنای باند
  • نصب سیستم‌ عامل‌های مختلف از قبیل ویندوز، لینوکس و…
  • انجام تمام خدمات مربوط به حوزه اکتیو شبکه
  • تنظیم و پیکربندی تمامی تجهیزات اکتیو شبکه مانند: فایروال ، سوئیچ، روتر، مودم و …

نکات مهم در اجرای خدمات اکتیو شبکه

اجرای خدمات اکتیو شبکه نیاز به تجهیزات اکتیو داریم که به مجموعه تجهیزاتی گفته می‌شود که توانایی اعمال یک فرآیند مشخص بر روی سیگنال‌ها و دیتای عبوری از شبکه را دارند.تنظیمات دستگاه های مختلف در شبکه همچون مسیریاب ، کارت شبکه، سوییچ،فایروال، مبدل فیبر نوری و پرینت سروردر بخش طراحی شبکه های اکتیو صورت می گیرد.

شرکت مهندسی صدر با در اختیار داشتن تیم مقتدر و حرفه ایی در زمینه خدمات مختلف شبکه و کامپیوتر تاسیسات شبکه را در سازمان شما کلیه مراحل را با بهترین کیفیت مدیریت و اجرا خواهد کرد.  شرکت مهندسی صدر با توانایی بالا در زمینه نصب و راه اندازی شبکه و خدمات اکتیو و خدمات پسیو شبکه شما را در این مسیر همراهی خواهد نمود.

برای آگاهی بیشتر از خدمات شبکه، تعرفه و راه اندازی با مشاورین ما در شرکت تماس حاصل فرمایید.همچنین شما همراهان عزیز می توانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تعرفه قرارداد خدمات اکتیو شبکه

فاکتورهای بسیاری بر روی هزینه ی اجرای اکتیو شبکه تاثیر دارند. یکی از انها  تجهیزاتی که برای اجرای این بخش از شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرند. بخش عمده‌ای از تجهیزات شبکه مربوط به نرم‌افزارهای موجود و فعال در شبکه هستند؛ بنابراین هرچه که تعداد نرم‌افزارها بیشتر باشد و نظارت و مدیریت بر آنها بااهمیت‌تر باشد، هزینه‌ای که باید پرداخته شود، بیشتر خواهد شد.

اجرای اکتیو شبکه

جمع بندی

امروزه سازمان ها و موسسات بیشتر فعالیت های خود را در بستر شبکه انجام می دهند و به همین علت شبکه سازی یکی از مواردی است که در هر سازمان و موسسه ای باید انجام شود.یکی از مواردی که در خصوص خدمات اکتیو شبکه وجود دارد این است که این خدمات باید به وسیله ی کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام شود تا یک شبکه ی اصولی و کارا در سازمان اجرا شود.

شرکت فنی مهندسی صدر مفتخر است با داشتن بهترین متخصصان شبکه‌های کامپیوتری در همه‌ی حوزه‌ها مانند خدمات پسیو و اکتیو شبکه،امنیت شبکه، مانیتورینگ شبکه و… بهترین و کامل‌ترین خدمات را برای سازمان شما فراهم کند.شرکت فنی مهندسی صدر با تجربه‌ای ۱۰ ساله در زمینه نصب و راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری و رایانه‌ای با دارا بودن تیمی متشکل از کارشناسان و متخصصین شبکه‌های اکتیو و پیسو آماده خدمت رسانی به سازمان‌ها، ‌نهادها و شرکت‌های بزرگ و کوچک می‌باشد.

5/5 - (3 امتیاز)
برگشت به بالا